آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

کلمات کلیدی

بزرگترین نعمت...




بلا برای مومن بزرگترین نعمت است.

امام موسی بن جعفرعلیه السلام میفرمایند:"بلاوایمان ماننددوکفه ترازو است؛ اگریکی زیادشد،دیگری هم زیاد می گردد".

درروایات کثیره است که سخت ترین بلاها نخست برای پیغمبران واوصیای ایشان وبعدمومنین به مراتب ایمانشان بوده است.

پ.ن :حتما شنیده اید که اجرها ومقامها همه به اعتبار مراتب بلاها و شدتهاست.روی همین موازین است که خداوندمیخواهد بشررابه جاهای عالی برساندوراهش غیراین نیست.
  • عبد راستین

نظرات  (۱)

به نام خدا

"من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته من قتلته فعَلَیَ دِیَتَهُ و من علی دِیَتَهُ فَاَنَا دِیَتَهُ"

سلام.

بی جهت نیست که شاعر میگه : هر که در این بزم مقرب تر است/جام بلا بیشترش می دهند

اگر بی درد بودی و بی دغدغه بودی توی این دنیا بدون که یک جای کار داره می لنگه ...

التماس دعا ... یا علی
پاسخ:
ممنون ازحضورتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی