آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

کلمات کلیدی

دعای احســـــــــان

بسم الله




موقع اذان بود.به خواهرزاده 2.5ساله ام که دنبال مهروجانماز بود، میگم: احسان برای من دعامیکنی؟

میگه : هان.

میگم چه دعایی میکنی؟

میگه : دعامیکنم.!

میگم چی میگی؟

گفت: میگم خدارحمتت کنه!

عجب دعایی.

  • عبد راستین

نظرات  (۴)

حکایت اینه که شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده!!!!
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم سلام--یادتپه شهدا وآن دوشهید16ساله گمنام بخیر....
سلام آبجی جون
بگو واسه منم دعا کنه ...
پاسخ:
بسم الله مگه آسمون هم به دعااحتیاج داره؟!... این روزها احسان خیلی شیرین زبون شده...حتما بهش میگم. درپناه حق
سلام
بچه های بیداری اندیشه دارن بزرگ میشن و خودشون دست به کار شدن :)
یه ایمیل لطف کنید تا برای شما دعوتنامه بفرستم و از سیستم بیان استفاده کنید
واقعا از تمام وبلاگ ها سرویس بهتری داره.
خودم یه مدت میهن بلاگ بودم، اصلا قابل مقایسه نیست.
پاسخ:
سلام واحترام البته دربزرگی جنابعالی وکوچکی حقیر که شکی نیست... اما بزرگان کجا وما... درضمن خواستم بیان رو انتخاب کنم اما نوشته بود "متخصصان واهل قلم"دیدم نه بنده متخصصم ونه اهل قلم،راه بازگشت را انتخاب کردم.! ایمیل ارسال شد. چشم.
سلام.ماشاءالله.چقدر شیرینه..:)
خدا حفظش کنه...
پاسخ:
سلام ممنون خیلی خوش آمدید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی