آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

کلمات کلیدی

آرمانشهر کجاست؟!

«قایقی خواهم ساخت / خواهم انداخت به آب.

دور خواهم شد از این خاک غریب

که در آن هیچ کسی نیست که در بیشة عشق

قهرمانان را بیدار کند.»


  • عبد راستین

نظرات  (۱۲)

به نام خدا

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد/وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

سلام. نمی دونم برای چی هر وقت که صحبت از آرمانشهر میشه ناخودآگاه یاد همین بیت میفتم و به خودم یادآوری می کنم که حقیقت یا به تعبیر بهتر همون آرمانشهر الزما یه امر بیرونی نیست. فقط به قول همین سهراب عزیز که در این پست بهش اشاره شده :

چشم ها را باید شست ... جور دیگر باید دید!

براتون آرزوی موفقیت می کنم.

در پناه حق
  • همسر یک طلبه
  • سلام
    ممنون از لطف و بزرگواریتان
    دعایمان کنید
    پاسخ:
    خوشحال شدم ازحضورتون. البته محتاج به دعایتان هستیم.
    سلام
    وبلاگ خوبی داری
    اگه خواستید آمار وبلاگت بره بالا می تونی با سایت ما تبادل کنی
    یاشهداوباشهدابودن عبادت استی که اجروصوابش نزدخدامحاسبه میشود.ازاینکه به وبشهیدرضائی سرزدیدممنون.لینکتون کردم لطفا"وبلاگم رالینک نمائید.
    پاسخ:
    سلام و عرض ارادت. ممنون ازلطف شما. زیاد با لینک کردن سنخیتی ندارم اما این بار باعث افتخاربنده است. درپناه حق
    مرسی
    جالب بود
    موفق باشی دوست من.
    بازم سر میزنم.
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم.ممنون ازحضورتون.
  • سلیله الزهرا
  • سلام علیکم
    عبادات قبول
    http://www.m.hazaralife.net/ramadan/images/ramadan4.jpg

    پاسخ:
    سلام عبادات شما هم قبول درگاه حق. التماس دعا
    متشکرم دوست من.
    پست خوبی بود.
    ممنون
    فعلا تا بعد...
    سلام و ادب
    بعضیها دنیا برایشان کوچک است
    هرگر حدیث حاضر و غایب شنیده ای
    من در میان جمع و دلم جای دیگر است
    سلام
    مشکلی ندارد. خوشحال هم می شوم.
    یا علی
    پاسخ:
    خدابه شما خیر دهد. ممنون
    اجرکم عندالله...
    پاسخ:
    سلام خوش آمدید.
    سلام
    خیلی خشحال ششدم.آخه من پیش شما بدقول شده بودم
    همه چیز خوبه
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام واحترام

    خواهش میکنم.نه اصلا بدقولی نبوداتفاقا ترغیب شدم "بیان" روانتخاب کنم.وتاالان که راضی هستم.

    ممنون از پیشنهادتان.

    درپناه حق
    Thanks for sharing this Musehni. I'm guilty of already buying wooden toys and my daughter is not due till Aug 28th.I have that Sunni toy already! I saw it and it was too cute to resist. Will add the rest to my wishlist
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی