آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

کلمات کلیدی

به خداتوکل کن!

80139898427641715536.jpg


بسم الله الرحمن الرحیم

بِسم الله حَسبی الله، تَوَکَلت عَلی الله، اللهُم اِنی اَسالُکَ خَیرَ اُموری کُلَها، وَ اَعوذُبِکَ مِن خِزی الدُنیا وَ عَذابِ الاخِرَه».

«به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر، به نام خدا، خدا مرا بس است. بر او توکل می کنم. بارالها! من از تو همه خیرها و اموری که به صلاحم است را می طلبم و از خواری دنیا و عذاب آخرت به تو پناه می برم.

امام باقر (ع) فرموده است: هر کس هنگام خارج شدن از منزلش دعای فوق را بخواند، خداوند متعال مهمات دنیایی و اخروی او را بر عهده می گیرد.

  • عبد راستین

نظرات  (۱)

  • جنبش اینترنتی
  • ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد .

    سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است
    سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در کار تولید است.

    و سهم مردم ، که به نظر من از همه‌ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است (مقام معظم رهبری )

    از این رو، از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت میکنیم تا در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با قرار دادن لوگوی جنبش اینترنتی«تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» در سایت یا وبلاگ خود و همچنین ، بازنشر مطالب مربوط به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و....

    ما را در این امری خطیر یاری بفرمائید

    در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سایت یا وبلاگ خود را در بخش نظرات دریافت کد لوگو ها یا در دیگر بخش های نظرات سایت اعلام بفرمائید شایان ذکر است پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند درسایت جنبش اینترنتی " رهروان ولایت" معرفی و لینک خواهد شد.

    .. www.jonbeshnet.ir.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی