آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

آرمــانشـــهر

کـــاش که این فاصله راکم کنـــــی...

کلمات کلیدی

ربذه-ابوذر-علی (ع)-خدا

ma89bp8eb0j6uahkgzku.jpg


مولا علیه السلام صدازد:ابی ذر اینها ازدنیای خودشان ترسیدند وتورادربدرکردند،هرکه علی-علیه السلام-را میخواهد،اینهاراهم دارد.

گفت:مولاجان،من هم خریدارم،خریدار ولایت تو.

.
.
.
مهم نیست که مکه باشی یامدینه.
شام باشی یا ربذه...
کنار گوش معاویه لعنه الله باشی یا تبعید دربیابانی سوزان.
هرجاباشی شیعه علی (علیه السلام) میمانی،
اگر؛
.
.
ابوذر باشی.

رقیبا من نمیگویم،گل وباغ وبهارازمن        گل ازتو،بلبل ازتو،هردوعالم ازتو،یـــــــــــــــــارازمن

پ.ن: شعرازوحشی بافقی
  • عبد راستین

نظرات  (۳)

سلام

میدونی چیه من فکر میکنم ابوذر وقتی به ربذه برگشت ابوذر شد.
پاسخ:
بسم الله. سلام برشما. سیف الاسلام هم که باشی.بازهم بهشت برایت تضمین شده نیست. تنها ضمانت همان عهد با ولایت است. ممنون ازشما.
البته عهدی که همراه با بصیرت باشد!
و بداند کجاست؟ و کجا می رود؟
پاسخ:
دقیقا.
به نام خدا

سلام.

ای که با زلف و رخ یار گذاری شب و روز/فرصتت باد که خوش صبحی و شامی داری

مهم نیست که کجا باشی! مهم اینه که ته دلت از خودت راضی باشی که به نظر من نشانه ی اینه که خدا هم ازت راضیه..

التماس دعا داریم در ماه رمضان!

یا علی
پاسخ:
باسلام نه!!!! اینکه میشه ازخود راضی!! مهم اینه که ته دلت ازخدات راضی باشی. شاید منطورتون این بوده. ممنون ازحضورتون..درپناه حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی